Jag vill testa iptv kanaler

22.05.2019

För er som inte hört talas om iptv innan, så ska jag bara dra en snabb förklaring om vad det handlar om. Det är på sätt och vis samma sak som att kolla på vanliga cmore kanalpaket, men den stora skillnaden är att du gör något som inte är lagligt. Det har ju också fördelar som du säkert förstår, där priset är den stora fördelen. När ett vanligt kanalpaket med både sport, film och serier normal sett ligger på ca 800 kr i månaden, så för du flera tusen kanaler med iptv för ca 500 kr om året.

En annan stor fördel som jag sett är att de också finns kanaler från många olika länder, vilket vi i Sverige annars kan ha svårt att få tag i. Det som man dock ska tänka på är att alla kanaler inte är textade, och har inte alltid så bra bildupplösning. Jag har sett en kompis använda sig av det, men jag valde att skippa det.

Jag tycker det är lite för långsamt när det ska ladda en ny kanal man vill se, och personligen så tycker jag det blir för många kanaler att gå igenom med upp till 6000 kanaler i ett kanalpaket. Jag förstår dock varför folk så lätt väljer dessa alternativ, det är skit dyrt i Sverige idag om du vill kunna streama sport och film.

Jag tycker att du som letar efter mer information om detta ämne ska besöka iptvkings.se som inte säljer det, utan bara ger bra tips och råd om hur det fungerar. Det är bra att vara påläst på vilka lagar som gäller i Sverige ang streaming. Det kan trots allt kosta väldigt mycket i slutändan för dig som konsument om du åker dit, och det är inga små tv-bolag som dessa tjänster bråkar med.

Här kommer en lista med andra bra IPTV-tjänster som du kan köpa iptv ifrån:

bastaiptv.seiptv24.seiptvbox.seiptvbutiken.seiptvkanaler.seiptvviking.setvip24.comallsvenskanlive.sekanalpaket.seshllive.sestreamingtjanst.setv-kanaler.seviking-iptv.se.

Lista med utländska IPTV-tjänster som du kan köpa billig iptv ifrån:

iptv-kanaler-norge.comiptv-kanavat-suomen.com,  canais-iptv-portugueses.comturk-iptv-kanallari.comhrvatski-iptv-kanali.comceski-iptv-kanali.comdanske-iptv-kanaler.comnederlandse-iptv-kanalen.comschweizer-iptv-kanale.comellinika-kanalia-iptv.comhttps://polonika-kanalia-iptv.comslovenske-iptv-kanaly.comsrpski-iptv-kanali.combulgarski-iptv-kanali.com.

© 2019 Marias skönhet & livsstilsblogg. Alla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång