Är Ai Sexdocka / Sexrobot framtiden?

08.03.2024

Jag vet inte om det kanske är jag som är sen på bollen, men har det inte fullständigt exploderat med reklam om sexdockor, sexrobotar och sexleksaker överhuvudtaget? Jag tycker absolut inte det är något fel med sexleksaker generellt, men en kan ju börja undra vart samhället är på väg. För i tiden så nöjde man sig kanske med en dildo, lösvagina eller kulring liksom, idag ska folk köpa hela sexdockor och sexrobotar. Kan absolut vara jag som bara inte hängt med i detta, och att det kanske är det som är framtiden.

Bli ihop med en sexdocka?

Att sexdockor är för att stanna tror jag bara är något som folk måste inse, men frågan är hur långt ska det gå? ska folk i framtiden börja bli ihop med dem också? Har sett att det numera finns AI sexdockor som kan prata med sin ägare, är tanken kanske att man ska gifta sig med sin sex doll i framtiden? Jag har ingen som helst aning, men ser man till hur kusligt lika dem börjar bli oss människor så vore det inte konstigt.


Måste vara miljonär för att köpa en real doll

Jag har sett att det finns en typ av sexdocka som kallas för real dolls, och dessa dockor är alltså extremt lila oss människor. Man har gjort dem verkligen verklighetstrogna, med latex och andra material som ska efterlikna människans hud. Många utav dessa real dolls kan man också byta hårfärg, ögon och bröst med mera på. Man kan mer eller mindre skapa sin drömflickvän med dessa. Att dem sedan kostar en mindre förmögenhet denna typ av sexdockor, verkar inte röra dem i ryggen dem som köper dem.


Vart kan man köpa sexdocka billigt? 

När jag har kollat runt lite på nätet efter billiga butiker att köpa sexleksaker ifrån, så har jag ändå hittat några butiker som sticker ut. Tre utav dessa butiker var väldigt billiga, och det var Zolago.se, Vrsexleksaker.se och SnorBilligt.se! Alla tre dessa butiker säljer sexleksaker, och verkar rikta in sig till kunder som vill köpa billiga sexleksaker just. Jämför man deras priser mot andras när det kommer till en sådan produkt som sexdocka, så verkar dem vara billigaste alternativet i Sverige.


Är det lagligt att köpa AI sexrobot? 

När jag har sökt runt på nätet hurvida det är lagligt eller inte lagligt med sexdockor och AI sexrobotar, så verkar det inte finnas några lagar kring detta ännu. Däremot verkar ändå några pedofiler åkt dit på att tullen har hittat Importerade sexdockor som liknat barn i både utseendet och i storlek. Hurvida dessa pedofiler har fått straff eller bara beslagtagen sexdocka, det vet jag inte. Men annars verkar det vara fritt fram att beställa sexdockor lite som man vill.


Hur skickas dockorna? 

En dråga som naturligtvis dyker upp i ens skalle är hur skickas sexdockor egentligen? Jag menar dem är ju i fullstorlek det flesta, och väger ungefär som en lätt kvinna. Det är ju näst intill som att skicka en riktig människa, fast denna är då gjord i TPE och har chipp i sig. Tänk om sexdockan börjar prata helt plötsligt under frakten, ska någon då öppna lådan och säga till dockan att den måste vara tyst? I vart falm lär det vara stora paket om man ska få plats med en fullstor sexdocka i den.

 

 

© 2019 Marias skönhet & livsstilsblogg. Alla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång